کد خبر 529175
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

رضایت هواداران رئال مادرید از انتصاب اسطوره فرانسوی‌شان به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها، تنها در حضور پرشورشان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و سرداده شدن نام زیزو توسط آنها، خلاصه نشده است.

پیراهن زیدان هم به برنابئو برگشت
به گزارش مشرق، انتصاب زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید پس از اخراج رافائل بنیتس، امیدهای تازه‌ای به هواداران متعصب این تیم داده و با استقبال گسترده آنها مواجه شده است، استقبالی که فقط به شکل حضور مشتاقانه آنها در سانتیاگو برنابئو برای حمایت از تیم و زیزو نبوده است.

به نوشته نشریه مارکا، بازگشت زیدان و استقبال پرشوری که از وی توسط هواداران رئال صورت گرفته، مسئولان باشگاه را ترغیب کرده است که پیراهن شماره پنج دوران بازیگری‌ سرمربی فرانسوی‌شان را به فروشگاه پوشاک باشگاه رئال مادرید برگردانند.

بازگشت زیزو نه تنها از نظر فنی به کهکشانی‌ها کمک کرده است بلکه از نظر اقتصادی نیز به سود باشگاه رئال بوده است، چون بسیاری از هواداران رئال مادرید اقدام به خرید پیراهن زیدان کرده‌اند و آن را به یکی از پرفروش‌ترین پیراهن‌ها در فروشگاه باشگاه تبدیل کرده‌اند.

شاگردان زیدان فرداشب (یکشنبه) از ساعت 23 به وقت تهران میزبان اسپانیولی هستند که در نیم‌فصل نخست در خانه‌اش شش گل از کهکشانی‌ها خورد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس